Gissa om Lovis är nöjd?

Idag har Lovis och jag varit och hälsat på lite folk och Lovis har fått lekt med barn hela dagen. När vi kom hem ringde vår granne och frågade om Lovis favoritkompisar kunde få vara hos oss ikväll och även sova över. Gissa om Lovis väntade och väntade på att tjejerna skulle komma! Så roligt att de stora, fina tjejerna tycker så mycket om att vara med Lovis. Det är ju så lättsamt när hon har kompisar också, de sköter sig ju själva och har kul! Vi möblerade om i Lovis rum lite men det blev inte riktigt bra, ska kolla mera på det imorgon. Skulle vilja göra om lilla krubben där hon hade affär till en liten bio-skrubb men då måste vi få ut det gamla tunga kassaskåpet.

Sen fick vi också besök av Peter, Malin, Zack och lilla Svea! Jag har varit lite sur för att vi inte lyckats åka ner dit något så att man fått träffa lilla Svea ännu! Fasen hon är ju två månader redan! Missade henne som nykläckt men det har alltid varit något som kommit i vägen när vi tänkt åka ner till Sollefteå och hälsa på. Men nu ikväll kom de förbi oss eftersom de var uppe här i Ramsele en sväng. Så nu har jag fått burit runt och gosat med lillSvea! Så söt och jag tycker att hon är rätt lik Zack då han var liten. Lovis och Zack lekte lite också men Lovis höll sig mest till Hanna och Matilda.. Hon var väl livrädd att de skulle gå hem eller nåt!


Måla är kul!


Svea myser i soffan


Matilda läste pixiböcker för Lovis innan de somnade

Nu är klockan 22.30 och Anders, Hanna, Matilda och Loco ligger och sussar. Anders klev ju upp tidigt i morse för att jaga så han var supertrött ikväll, gick och la sig kring 21. Jag är rätt så trött också. Blir en sväng på tradera och lite inredningsbloggar innan man kryper till kojs, det är ju ändå lördag och jag antar att tjejerna sover länge imorgon nu när de var uppe så länge.

go´kväll på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0