Mors Dag

Idag är det Mors Dag.  Tre veckor sedan Anders mor, min svärmor och Lovis Farmor somnade in. Saknaden är stor och det är fortfarande svårt att förstå.  Jag hoppas att hon har det bra där hon är, förmodligen på ett ställe med evig sommar eftersom hon älskade sommaren.
Men när man går igenom sånt här så lär man sig också att vara tacksam och uppskatta livet. Idag,  på Mors Dag, är jag otroligt tacksam över att jag själv fått blivit mamma och att jag har min egen mamma i livet.

Fånga Dagen och uppskatta livet!


Kommentarer
Postat av: susanne

hej jag beklagar verkligen sorgen..att mista en förälder är hemskt förlorade min pappa endast 52 år!

mina tre yngsta har aldrig fått träffa morfar...

.. hoppas att dagen i dag varit bra ändå!

kram

2009-05-31 @ 18:04:20
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth

Vackert skrivet.

Kram på dig!

2009-05-31 @ 18:09:59
Postat av: Lena

Förstår att det verkligen måste göra ont... Livet är så orättvist många gånger. Hoppas att du hade en bra morsdag trots allt som hänt på sista tiden.

Vi ses på Tisdag... Junsele here we come. :)

2009-05-31 @ 23:36:56
URL: http://axelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0