Utmaning av Lena!

Jag fick en utmaning av Lena för länge sedan och inte förrän nu har jag tagit mig tid att svara.

Plocka fram din kamera, fota tre saker som är signifikativt med dig som person, det kan vara allt från kroppsdelar till kroppsutsmyckning eller saker som du alltid har med dig.

Vitt, Vit färg. Jag älskar att hålla på och måla och pyssla och jag älskar vitt så jag har ofta en vit fläck på armen eller så. Signifikativt för mig är också inredning och renovering, jag älskar att renovera och inreda!

Mobilen nycklarna och börsen Jag har dem allt som oftast med mig men jag får alltid hålla på och leta efter dem eftersom jag är så glömsk. Det signifikativa här är alltså inte prylarna utan mitt dåliga minne. Men de som känner mig vet att jag ofta letar efter dessa tre saker och det beror på att jag då glömmer var jag lägger dem.

Hjärtan - jag tycker om hjärtan av alla slag. Jag blir glad av hjärtan!

 
Mina målarbyxor  fulla med vitfärg   

Tre saker jag ofta letar efter...




Hjärtan; stora, små, mjuka, hårda

Ni som tycker att den här utmaningen verkar kul, haka på och skriv i era bloggar!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-17 @ 21:14:44
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0