Tuff brud med tatuerade armar?

Så har då Lovis använt de nya tuschpennorna.... Jag har målat lite mer i gamla köket och Lovis var i vårt sovrum och målade och såg på Bamse och så kommer man in i sovrummet och hittar denna "tatuerade" brutta...Passande med hårdrockstutten till också...


Så här såg hon ut om armarna efter jag hade försökt att tvätta av henne, hon är fortfarande alldeles grönskimrande, inte kul. Dessa pennor var inte lika bra som de förra.


Elin, du undrade var jag köpte pennorna. De förra bebistuschpennorna köpte jag i Sollefteå på leksaksaffären som har en massa scrapbook och pysselgrejer (vet inte vad den heter). Jag köpte även dessa här och hon på affären sa att dessa tålde bättre att ligga med korken av länge och de skulle också vara lätta att tvätta av. Så då köpte jag ju dem. Men de var inte lika enkla att tvätta av som de förra, trots att det står att det ska gå att tvätta bort från huden med bara vatten.

 

De bra bäbistuschpennorna                   De som inte gick lika bra att tvätta bort

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Har man Dennis som idol så har man ;-)

2009-03-05 @ 18:37:17
Postat av: Monica

Perfekt!! Det ska börjas i tid serruL

2009-03-05 @ 20:02:33
URL: http://bergsprengartango.wordpress.com
Postat av: Elin

Tjusig hon vart ;D



Ska fara och kika på dom där pennorna jag med. Känns lite säkrare när dom leker med pennor som man kan torka bort efter dom :)

2009-03-08 @ 21:25:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0