Lördag

Imorse vaknade Lovis pigg och glad klockan 5.30 och ställde sig upp i sängen och sa;
- Ja´vill se Dingdongen mamma! Va´ä´den?? Va´ ä´pappa??

Anders hade klivit upp redan eftersom han skulle iväg och fiska. Det var bara att kliva upp och dra ifrån mrökläggningsgardinen så att hon kunde se dingdongen. Men jag var faktiskt utsövd eftersom jag somnade med en inredningstidning i famnen klockan 20.30 igår... Jag var väldans trött efter denna vecka. A och jag tog Lovis i vagnen och gick en promenad kring 11.30. Vi gick in på inte bara systrar och köpte en trälåda som det står bath på som jag ska ha i badrummet och A fick en kökshandduk som han kan ha då han lagar mat. Det är ju han som är kocken i huset så det är han man får kyssa... Vi fick också en kalender med bilder av Anne Geddes, hon har så härliga bilder! Tack till "systrarna" Anna-Karin och Malin!

   

Kommentarer
Postat av: Linda H

Dingdongen hägrar ännu för Lovis, hon är så rolig :-D, längtar efter att träffa LovanTovan oxå och höra hur duktig hon blivit på att prata! Hon är en riktig go`gumma!!

Jim kryper och kryper och kryper, ställer sig upp hela tiden och har till och med klättrat några steg i trappan. Nu måste man verkligen ha uppsikt över honom hela tiden.

Vad kul att Anders fått jobb, hälsa honom grattis från oss. /Syns om tre veckor ungefär. /kramar svägerskan

2009-03-21 @ 19:26:50
Postat av: susanne

haloj vad fina grejer.. lådan till badrummet var super fin:)

vi har fin väder vi med i dag så ska nog ut här på en stund

ha en fin söndag!

2009-03-22 @ 08:58:30
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Gud va fin trälådan var... En sån vill jag också ha. Kanske måste kika in något och köpa en.



Hoppas allt är bra med er...

2009-03-23 @ 22:56:23
URL: http://axelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0