inspirerad!

När jag var i Härnösand blev jag inspirerad att göra om vårt gamla, skabbiga kök på övervåningen. Malin O hade gjort i ordning ett litet pysselrum i sin källare där hon hade en massa scrapbookinggrejer. Jag vill också ha ett fräscht och organiserat rum att scrapbooka, sy och pyssla i!












Organiserat i fack, ååå, jag blir alldeles till mig!

Och förresten Malin, kan du skicka en länk till den där sidan med den där människan som hade pippi på att organisera, hon som var amerikanska?




Kommentarer
Postat av: Mallan

Nä men se där.....ett än så länge spartanskt pysselrum dyker upp på din blogg!! Kul att jag kunde inspirera dig.....hur går det förresten med ditt projekt?



Här kommer länken du bad om:

http://chezlarsson.com/myblog/



Ha det gott å hälsa Lovan att hålla x-tra koll i postlådan framöver! ;)

2009-03-02 @ 21:53:11
Postat av: Mallan

Oj....här sitter man och läser i godan ro och vad dyker upp? Jo ett spartanskt inrett pysselrum :O

Men det är ju kul att du blivit inspirerad! Hur går det med ditt röjprojekt förresten?



Här kommer iallafall länken du bad om:

http://chezlarsson.com/myblog/



Ha det gott och hälsa Lovan att hålla X-tra koll i postlådan framöver!! ;)



Kramen

2009-03-02 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0