Idag...

har jag mest inte gort någonting. Jag och Anders har legat och halvslummrat om vartannat. Jessica och Dennis kom och hälsade på igårkväll och det var verkligen kul att träffas igen. Känns som att det var ett bra tag sedan. Vi satt och surrade in på natten och klockan var nog över ett när Dennis och Jessica tog bilen och åkte hem till Kvarnbacken i nattkölden. Lovis tog ju ingen hänsyn till vår sena natt imorse och inte har hon velat sova något på dagen heller. Så ikväll fick vi henne i säng klockan sju och det var ju skönt.

Men i vilket fall är det så skönt att ha dagar då man bara kan göra ingenting. Skönt att ha en söndag utan den vanliga söndagsångesten över att helgen är slut och det är jobb på måndagen... Jag har ju nämligen sportlov!
En hel veckas ledighet, åh så skönt. Tyvärr brukar den där veckan gå så fort bara.

Har lite projekt som jag ska dra igång den här veckan. Ska lägga ut lite om vad jag ska göra lite senare. Nu ska jag slänga mig ner framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0