Helgens fynd!

Igår var jag på utförsäljning hos antiqus men hittade ingenting. Typiskt. Tänkte att jag skulle köpa lite möbler som jag skulle få vitmåla, men det fanns inga möbler som jag ville ha. Som tur var tittade jag in på inte bara systrar och hittade massor med saker som jag ville ha! Jag kom iallafall hem med en skylt och bokstäver att sätta ovanför badrumsdörren.

I fredags köpte jag ett par skridskor till Lovis för 10 kronor på röda korset. Hoppas vi hinner provåka lite nu i veckan!








Kommentarer
Postat av: Karin

Ja just det, vad roligt! Då kommer jag inte att glömma bort din födelsedag iallafall! :)

2009-03-01 @ 20:30:36
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Elin

Såg den där skylten jag med, så himla bra!

Men jag har ingen plats för den. Kanske måste köpa ett hus så jag får plats med den någonstans ;)

2009-03-01 @ 22:12:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men oj vilken bra skylt!

Snygga bokstäver också. Finns alla bokstäver?

Man kanske får skicka ned svärmor...

Ha det gott!

2009-03-02 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0