Härlig Härtnahelg

Förra helgen åkte jag och Lovis till Härnösand och träffade mina Malinar. Packade in Lovan i bilen och åkte direkt då jag kom hem från skolan på fredagen. Lovis sov nästan hela vägen ner till Härnösand.

På fredagskvällen åt vi middag hos Malin O och Malin N med familj kom också upp. Grabbarna spelade guitar Hero, småtjejerna lekte och Malin, jag och Malin fick tid att sitta och surra. Verkligen skönt att  stortjejerna lekte så bra med Lovis, de lekte och lekte och som mamma kunde man bara relaxa! Moa fick läsa mååånga pixiböcker för Lovis innan helgen var slut!  Senare på kvällen då barnen sov och Malin N med familj hade åkt hem bänkade jag och Malin oss framför singstar, vi satt uppe och sjöng till in på natten. Det är sååå kul med singstar!!! Vill ha ett!

På lördagen var vi på stan alla tjejer; Malin, Moa, jag och Lovis och Malin, Maja och Minna. Lovis fick se självaste "chefsdingdongen" alltså domkyrkan och det tyckte hon var spännande! På kvällen var vi hos Malin N och käkade middag och såg melodifestivalen.
På söndagen åkte jag ut till min gamla svägerska Ylva och hennes lilla tjej Ida. Hon har blivit så stor! och Ylva har en liten bula så Ida ska få ett syskon i sommar!

Det var så kul att träffa alla under helgen, Miss U girls! Vi måste verkligen genomföra den där roliga tjejhelgen som vi pratat om. Vi får se till att bestämma ett datum och vart vi ska åka!



Lovis blev faschinerad av en handvärmare i form av ett hjärta. Malin O, Lovis och Moa.



Guitar Hero och Lovis serverade lite mat...Henke Lovis och Micke



Micke läste både en och två gónatt pixiböcker för Lovis och Maja på fredagskvällen



På stan på lördagen. Minna har just käkat lite lunch och Lovis har precis vaknat och får lite saft av Maja.

           

Maja och Moa styrde Lovis mot chefsdingongen!     
  


Tjejmaffian på stan!


    

På Erikshjälpen hittade jag pixiböcker till Lovis        



Tjejerna lekte på Majas rum på lördagskvällen



Middag innan melodifestivalen



Lovis och Ida. 
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0