Gott!

Igår gjorde Anders en himmelskt god middag! Måste ju bara lägga ut det som ett middagstips! Jag är ju inte sådär väldans kulinarisk av mig som ni vet, tur att min sambo kan laga god mat! Eller, jag kan väl också laga mat men jag tycker att det är sååå tråkigt.
I vilket fall var det en älgstek som han hade skurit upp och lagt i rökt bacon och ost i. Sedan knöt han ihop den och stekte den i ugnen till 65 grader. Blev otroligt mört och saftigt. Till köttet hade han stekt skivad potatis och skivade morötter, färska champinjoner och lök.





Kanske inte så kulinariskt upplagt av mig på tallriken men det var förbannat gott!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åhh så gott det där såg ut. En jagande karl som gillar att laga mat borde man ha.

Tack för att du har bloggat ikapp... har saknat dina inlägg senaste veckan

//Elisabeth

2009-03-01 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0