2 down...

Lovis klarade magsjukan alldeles utmärkt, hon spydde på förmiddagen igår och sen ville hon ha mat på eftermiddagen och hon fick behålla den också. Idag är hon fullt pigg men nu är A sjuk och han är riktigt dålig. Stackars darling.
Ååhhh, jag vill inte ha magsjuka!! Hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper.

Än så länge är jag pigg, har tagit Lovis i vagn och gått en promenad och inhandlat coca-cola så att jag har det om jag blir sjuk.  Vi har också varit ute och lekt lite, här om dagen gjorde jag en liten borg med en rutchkana till henne och idag byggde jag en soffa. Jag kan inte bara vara ute jag måste ha något att göra och då är det ju en perfekt sysselsättning att bygga borgar och annat till Lovis. Det är rätt så kul och man har en perfekt ursäkt för att vara ute och lkea i snön..




Lovis tar sig en tupplur i sin snösoffa

uppe i lilla miniborgen

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!



Vad jobbigt att ni råkat ut för magsjuka, hoppas inte du får det då.. peppar, peppar ta i trä!!

Ja, visst är det roligt att jag börjat blogga, då kan ni få lite uppdatering från storstaden.

Vad fin Lovis är i rosa, helt under bar overall och mössa, hon är hur söt som helst!! Längtar till vi får träffa henne och er igen, blir kanske till påsken, vi kommer nog upp då.

Ja, våren har faktiskt kommit med storm här nere denna vecka, det är skönt. Skönt för er att det blivit lite plusgrader för er oxå, ni som haft så kallt i vinter.

Nu leker Jim förfullt med farmor och farfar, de får passa på nu och rå om varandra när de kan, det blir ju inte så ofta.

/Kramar.

2009-03-07 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0