Fredagen den 13:e..

och allt har förlutit bra! Enda som hände var att jag slog sönder ett glas på jobbet. Annars så har dagen gått väldans bra. Men jag tycker att jag faktiskt haft min beskärda del av otur, typ 4 fredagen den 13:e...
Nu har Lovis och jag flyttat hem igen och jag har eldat i kakelugnarna och vedspisen hela eftermiddagen och kvällen och nu är det ju till och med 17 grader här inne och det känns som en ren och skär lyx. Har varit och hämtat en massa ved hos mamma och pappa så nu jäklar blir det eldning hela helgen! Vem vet, kanske jag lyckas komma upp i 20 grader här inne?

Nu ska jag gå upp i sovrummet och fylla på med lite ved i kakelugnen, ska bli skönt att somna i ett varmt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0