Vi ska på bröllop!

För några veckor sedan fick vi ett fint kuvert med en fin inbjudan till bröllop! Jag blev så glad över att jag skulle få gå på bröllop i sommar och att det var en sån fin inbjudan. Jag tycker ju liksom om att smycka med sånt där. Så jag satte upp den på lilla "strecket" med tackkort, vykort och annat som jag har inne i köket. Jag glömde dock helt bort att svara att vi skulle komma... Men jag kom på det i tid iallafall så nu är det meddelat... Så kan det går då jag får fina inbjudningar! ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jasså, ja jag vet inte varför jag skaffade det egentligen. Man ska bara skaffa allt :)



Allt bra med lilla Lovis? :)

2009-04-22 @ 19:30:32
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är en Lancashire heeler, hur underbar hund som hellst! Edvin och Flippan har lekt hela dagen och dom har verklige skoj tillsammans! Hade stor lust att stjäla henne ;)



Så jobbigt när dom vill allt tvärt om...Edvin blir så varje gång han är trött och inget är bra, trots att man försöker att vara lite till lags i alla fall bara för att få lite lugn och ro på kvällen...



Kram

2009-04-22 @ 20:15:17
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: susanne

ÅH vad trevligt att få gå på bröllop :) vacker inbjudan verkligen, förstår att du höll på glömma av dig..

Lovis är så skön.. jasså hon gillar "traderan"

2009-04-23 @ 06:35:09
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0