Vi blir nog utan soffa...

redan imorgon fredag! Jag hade folk som skulle komma och titta på soffan och sänggaveln på lördag. Kunde inte boka in dem imorgon eftersom jag trodde att vi skulle behöva åka och köpa ny tvättmaskin. Men nu kunde jag boka in en imorgon istället eftersom vi inte behöver åka ner till Sollefteå. Anders har fixat tvättmaskinen så vi behöver inte köpa någon ny. Skönt!  Han är så duktig min karl ;)
Så imorgon eftermiddag kommer det folk åkandes från Torpshammar och jag antar att de kommer att köpa den då de åker så långt. Gud så härligt! Sen kan jag glida in på IKEAs hemsida och beställa nya soffor!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Najs!

2009-04-16 @ 22:50:19
Postat av: Hanna

veckorna går otroligt fort! hoppas ni får en härlig helg...



kram h

2009-04-17 @ 07:31:51
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0