Vår och sommargarderob

Idag har jag fått ett paket ¨från Ellos.... Kände att jag behövde lite nya kläder nu i vår och till sommaren. De jag har är ju alldeles urtvättade och slitna! Jag tycker att jag fyndat riktigt bra. 8 klänningar, 2 boleros, en bolerojacka, gummistövlar till Lovis och 5 par trosor till det fabulösa priset av 1500 kronor!
Jag brukar ju göra såna här rajder emellanåt och köpa mig en helt ny garderob. Jag burkar sätta en budget och sedan se hur mycket jag kan få för pengarna. Jag tycker att jag fick rätt mycket den här gången!


    

Kommentarer
Postat av: Karin

Riktigt fyndat, fina grejer! :)

2009-04-21 @ 19:09:52
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Näslund

Superfint... vill också ha

2009-04-22 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0