puckade bloggare

Det är ju sjukt vilket liv de har de stora bloggarna.... Har suttit och tittat igenom de mest besökta på blogg.se. Man blir ju fan bara förbannad. Skicka iväg snorungarna på ett jävla träningsläger ute i de norrländska skogarna eller nåt.

Här har jag hittat en kille Dennis M som har det sååååå jobbigt....


"Jag har alltid fullt upp men idag är mitt schema lite mer fullspäckat än det vanligtvis brukar vara. Jag har precis kommit hem efter en lång skoldag & ett träningspass med min personliga tränare och strax ska jag iväg på ett kvällsmöte med min blonda bloggcoach. Så fort mötet är avslutat måste jag springa till en inbokad massage och ansiktsbehandling, jag måste unna mig lite uppfriskande vardagslyx innan helgen drar igång med allt festande!"

Ja, vad säga? Stackars Dennis? Herregud, stackarn måste SPRINGA till massagen....

Nä, jag kan inte gå in och läsa dessa bloggar, blir ju bara förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0