Nya stövlar till Lovan

Igår läste jag om att Elin hade köpt nya stövlar till Edvin. Jag åkte på samma syssla den dagen... Lovis hittade nämligen sina gamla prickiga stövlar från förra året. Hon skulle absolut ha dem och satte sig ner för att ta på sig dem. Jag tänkte;
- Hon får ändå aldrig på sig dem...
Men se det fick hon, men hon fick verkligen pressa sig i dem. Det är storlek 20 på dem... Så det var bara att åka ner på Magnussons och inhandla ett par. Lovis fick ett par likadana som Edvin, fast rosa för 225 kronor. Hade några på lut på tradera men de aktionerna gick inte ut förrän i slutet på april och det var ju på studs hon behövde ett par stövlar!

Men sen behöver jag ju inte köpa några skor på ett tag. Jag letade nämligen igenom skoskrubben och hittade ett par rosa tennisdojor som hon fick av mormor och morfar i höstas. Det var storlek 23 på dem så de håller hela sommaren. Till sommaren behöver det väl kompletteras med några små ballerinaskor eller sandaler, men sen har Lovan det hon behöver i skoväg.


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Nu kan dom plaska på i vattenpölarna tillsammans hos Ragnhild ;)

2009-04-15 @ 14:40:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0