Lördag med lite uteliv hemma

Idag har vi varit ute och plockat lite pinnar, krattat och eldat lite. Lovis har fått leka i sin nyupptinade sandlådebåt. Grillade korv och åt lunch ute. Nu ligger både karln (som var upp kring 03.30 i morse för att sätta ut saltstenar i skogen), barnet och vovven och sover ute. Nu ska jag ta och göra i ordning en porterstek, kors i taket så är det jag som ska laga mat idag!

 
 


Huga, vi borde och måste verkligen måla om hus och ladugård... Ser det då jag tittar på bilderna, annars blir man ju lätt hemmablind.

Kommentarer
Postat av: Carola Tjärnberg

Nu har jag följt bloggen dagligen, vad roligt att du kommit igång igen. Jag får mig ett skratt varje dag när det står ngt om Lovis.

Blogga på, det är roligt att läsa om er. Har även involverat Peter i din bloggskrattar

Förresten så har vi köpt Lips, tycker vi ska ta en liten sångkväll framemot vårkanten:)

Kram C!

2009-04-18 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0