Lilla skvallerbyttan

Måste bara lägga ut detta innan jag går iväg och städar skrubben. Lovis satt och åt kalaspuffar och fil till frukost. Hon satt och åt med fingrarna så jag sa åt henne att använda skeden istället. Hon tar skeden, tittar på mig och säger;
- Edin ät´ med fingrarna hos Ragnhild
- Det lär han ju inte alls göra din lilla skvallerbytta. Jag tror att det är du som äter med fingrarna hos Ragnhild.
- Nääää, ja´ät mä´skeden

Tänk så raffinerad hon är fast hon bara är lite över två år. Hitta på saker om andra för att liksom mörka att hon själv inte gör rätt...


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Haha, gud så söt hon är! ;)

Det är klart att man måste försöka lura mamma, det kan ju ha fungerat!



Allt bra med er efter påskhelgen?

Kram

2009-04-14 @ 15:36:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Klok ung dam det där!! ;)

2009-04-15 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0