Långfredag med härligt väder!

Igår var Allan och Anna och hälsade på oss. Vi satt uppe och pratade till klockan var 01.30. Bävade mig lite för att kliva upp med Lovis kring 06.00 i morse. Men hon vaknade tidigt och jag hörde hur hon surrade på sitt rum men som tur var somnade hon om så vi fick faktiskt sova tills klockan var över 08.00!
Sedan begav vi oss till Vallen på förmiddagen för att träffa en massa folk som fiskade. Precis när vi kom ut så sprack det upp och belv superfint väder, äntligen!


Sofie visade Lovis hur man pimplar



Lovis räddade sen alla mörtar som Sofie hade fiskat till bete... Hon slängde tillbaka alla i vattnet igen.



Zack och Lovis åkte bob tillsammans

Kring tolv åkte jag och Lovis hem för att träffa bäbisjimmen. Det blev middag hos mamma och pappa. Ett bord med vanlig mat, inget påskbord...:D Vi åt orre med potatis och sås. Gottgottigottgott!



Bror och jag med våra gryn


Påskmiddag ;)



Lovis och Jim fick påskägg av mormor och morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0