Det var det påsklovet...

Jag har verkligen haft ett riktigt skönt påsklov och verkligen haft lov också! Jag lovade mig själv när jag gick på lov att jag inte skulle göra något arbete eftersom jag faktiskt har ett inarbetat lov och ska vara ledig. Finns väl ingen annan yrkeskategori som sitter hemma och jobbar gratis eller på sin semester? I vilket fall har jag inte rört något skolarbete förrän ikväll. Jag är nu färdig med veckans planering för ungarna och snart ska jag slänga ner mig i soffan och se Filip och Fredrik.

Under det här lovet har jag fått riktiga flashbacks till när jag var föräldraledig. Gud så skönt det är att bara vara hemma och pyssla med saker! Även om jag var rätt så less på att vara hemma på slutet så var det ju en härlig tid när man fick gå hemma och skrota. Lovis har nog också tyckt att det varit skönt att vara hemma så länge. Hon är en riktig hemmalus! Blir nog jobbigt för både henne och mig att kliva upp i arla morgonstund i morgon... Vi har ju sovit till klockan åtta på morgonen den här veckan. Vi är riktiga snoozare på morgonen Lovis och jag!

Go kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Edvin kommer att tycka att det är skoj på tisdag att träffa "sin bästa vän" igen :)



Kram

2009-04-19 @ 22:21:44
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0