Besynnerliga människor som ringer

Less jag blir... Torsdagskväll ringde det ju en människa som var så orolig att någon annan skulle hinna före och köpa soffan så hon skulle ju åka upp från Torpshammar igår. Tror ni att hon kom? Nä, inte ett ljud och ingen människa. Jag kan inte fatta sånt där, jag skulle aldrig ringa och boka upp någon för att jag skulle komma och titta på en grej om jag verkligen inte skulle komma! Får väl se om det dyker upp någon idag då eller om de är samma sorts folk som bara ringer och bokar upp utan att komma. Men det är irriterande för man blir ju uppbokad till att vara hemma. Nä, hoppas nu någon köper soffan idag så man blir fri den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0