Scrappat lite

Fick besök här på min blogg av Jims moster Maria. Kul! Tog och gjorde ett besök på hennes blogg och fick se underbara foton på Jim. Så otroligt vackra kort!  Kopierade dem direkt och satte igång att börja digitalscrappa lite. Skrev så ut de små projekten på min nya multimedaiasuperduperskrivarmaskin! I love it! Jag bara måste sätta igång och scrappa mera nu när jag har skrivaren, en mitt första år bok till Lovis har jag ju tänkt att jag ska scrappa ihop själv.

Nu ska jag ta och klä på Lovis och gå till mamma och leverera de små fotoprojekten! Vill mig minnas att hon sagt att hon inte har något kort på lilla Jim än. Ska hjälpa dem någon dag att bränna en skiva som de kan skicka iväg på framkallning men tills dess har hon två bilder nu iallafall. Hon kommer att bli så glad när hon får dem!

Visst är min lille brorson Jim ett otroligt vackert barn?


Kommentarer
Postat av: Em

Jätte söt är han =) Du är verkligen duktig på det där du! Gissa vem som ska fixa korten när jag och Johan klämmer till... Haha puss

2008-09-19 @ 22:24:33
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0