En oktober att se fram emot!

Under oktober månad har jag en massa roliga saker att se fram emot!

3- 5 oktober åker jag ner till emelie i Gävle. Jag ska också hälsa på min gamla högskolesambo Jenny. Ska verkligen bli en jättekul helg!

11 oktober ska jag, Jessica och några till ut på en långtur på islandshäst. vi startar 11 från stallet och blir några timmar! Härligt, hoppas att det är ett sånt där klart höstväder ute!

18 oktober kommer mina "Malinar" från Härnösand och hälsar på mig. De ska ta med sig sina döttar Moa, Maja och lilla Minna så Lovis får lekkompisar också! Ska bli så kul att träffa dem igen. Var längesen vi bara fick sitta uppkrupen i en soffa och surra!

24 oktober åker jag, Anders, Lovis, mamma och pappa ner till Solna för att hälsa på brorsan, Linda och bäbisjimmen (som Lovis säger). Längtar så efter att få nusa på Jimmen! Tänkte också att jag skulle hinna med att träffa min gamla högstadiekompis Veronica och min gamla gymnasiekompis Ulrica som bor nere i huvudstaden. Skulle vara jättekul om man fick träffa dem!

27-okt-2nov är det novemberlov! Härligt!




Kommentarer
Postat av: Maria

Aha okej en friskola låter intressant. Är de lika som en kommunalskola? Aha ja de ändrar lärarutbildningen helatiden tycker jag med. Tex. att jag ska bli lärare i 1-6. Så har de nog aldrig vart förut!



Såg att ni skulle till Linda, Benka & Jim, vad mysigt!:)

2008-09-29 @ 22:08:40
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0