Tjejbesök!

Helgen som varit var en mycket trevlig helg med besök av mina gamla vänner från Härnösand. Det var mina "Malinar" med döttrar som kom på besök. Lovis tyckte att det var hur kul som helst med kompisar som sov över och det tyckte även jag! Så skönt att bara sitta och surra och dricka lite vin in på natten.



Oj,oj vad kul med kompisar! Dra fram ALLA leksaker och visa de stora tjejerna!



Maja och Lovis kom på att det var väldans kul att åka Lovis lära gå vagn



En promenad i det härliga höstvädret. Stortjejerna styrde småtjejerna!



Lovis tyckte om att krama "BäbisMinna" som hon kallar henne för. Malin, Malin Lovis och Minna.



Stadstjejerna tyckte det luktade illa i stallet!



Min kusin Jeanette kom och hälsade på med sina pojkar och Lovis tre-männingar Emil och Theo. De bor i östersund imen var nu hemma och hälsade på. Theo var hemma för ett tag sen och fick då träffa Lovis som han kallar för bäbisLovis. Han tycker att hon är en bäbis eftersom han är hela tre år! Nu hade han sagt att han ville gå och hälsa på "bäbisLovis" när han var hemma i Ramsele hos mormor och morfar. Theo var lite svår att fånga på bild när han svischade runt med gå vagnen.



Lovis med sin tremänning Emil



Så kom kvällen och vi kunde luta oss tillbaka och bara surra en massa!



så sov alla fyra flickorna och vi gav oss på att öppna en bag in box och det blev väldigt uppenbart att dryckesvanorna förändrats drastiskt sedan det begav sig för några år sedan... Vi höll inte på att få upp fanskapet, fick läsa instruktionerna! Men vi fick upp den och satt och surrade och drack tills klockan var över tolv och det är bra gjort av tre mammor som normalt somnar in kring tio-tiden!



Söndagsmorgon och pyjamasfisar som ritar!

Så var en härlig helg till ända! Nu ser jag fram emot att åka ner till Härnösand snart! Saknar mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0