Jobb, jobb, jobb...

Huga, vad jag har jobbat många timmar de senste veckorna. Suttit mycket på kvällen och gått igenom aretsmaterial och planerat och grejat. Jag hinner inte blogga och inte läsa några bloggar heller för den delen. Jättetråkigt! I morgon är det kvällsjobb igen, då jobbar jag till 20.00 för vi ska ha trafiksäkerhetskväll med bilkåristerna, elever och föräldrar. Sedan bli det föräldramöte.
Jag trivs verkligen på mitt jobb och med mina elever men nu har det varit mycket ett tag. Tur att det är lov nästa vecka så man får lite andrum! Men nu ska jag ta och krypa i säng och hoppas att Lovis sover bra i natt utan grin och gnäll så man får åtta timmars sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0