Sista kvällen!!

2005-12-15 20:28 Utrera, Sevilla, Spanien


Tjaalalalaaaa!!!

Ikväll är vår sista kväll här!! Känns bara bra det!!
Nu har vi packat allt men har lite problem med presenten jag fick från skolan... Det var ju en väldigt fin present men hur fán ska vi få med oss den till Sverige???
Vad det är??

En hel teservis gjord av speciellt porslin och handmålat i Sevilla...

Jag tycker det var jättegulligt av lärarna på skolan att ge mig det, men den är ju så omöjligt otymplig och dessutom har vi ju hur mycket annan packning som helst. Men jag måste få ner den på något vis. *suck* Det är bara såååå Spanien, liksom..
Imorgon bär det av till Malaga. Ska bli skönt att bada badkar på hotellet och dessutom ska vi ta oss en liten fest på fredagskvällen! Vi måste ju träna oss att dricka igen, bli vana vid alkoholhaltiga drycker....
Nu ses vi snart igen!!! Fyy fan vad vi ska äta julmat och all annan mat också!!


Jecca å Jake som snart äntrar svensk mark igen!! :D


Kommentarer
Postat av: Em

Hej =) Haha.. ser att det var längesedan du uppdaterade. Men fillarn vilken snygg press.. Hur lyckades du med det? Hoppas du mår bra! Uppdatera mera! :) Kram

2008-04-15 @ 18:48:41
URL: http://bienvenido.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0