Vansinning på den satans a-kassan

Guuuuud så in i helvetes vansinnig jag blir på den satans jävla a-kassejäveln från helvete! Utbetalningen är försenad, jag vet inte om alla intyg de ska ha in har kommit in, mina kassakort var inte korrekt ifyllda etc etc. Så har man då e-kassa som ska vara sååå fiffigt och smidigt. Men kan de idioterna skriva till min inkorg på e-kassan att typ allt är fel???? Näää, de skickar med vanlig jävla snigelpost så det tar sju hundra år innan jag får veta att ngt är fel!! Så ringde jag dem i fredags, då var det fel i deras datasystem så de kunde inte se någonting eller avgöra när jag skulle få min första utbetalning. Så ringer jag nu idag och då kan de fan inte ta emot mitt samtal eftersom det är sån lång telefonapkö!!! De får väl för faaan utöka sina jävla telefontider och anställa mer folk på det där stället så att de kan göra det de ska!!!

*totalt vansinnigt förbannad*

Stackars den jäkel som svarar på det där stället nu när jag fortsätter ringa....

Kommentarer
Postat av: susanne

hej kikar in här, tapeter ja den tapeten är troligen från mitten av 1800talet det är svårt att bestämma exakt men troligen handtryckt den släpte färg när jag separerade alla lager, kul med gammla hus och död åt alla hulliganer som förstört så mycket av all vacker historia du kanske sett bilderna på vårat kök innan.. det rummet var mest förstört.. och det har tagit tid att få det bra, visst är det "nytt" nu men försökte dock skapa i 30 tals stil med lantlig stil.. är njd nu är det bara resten kvar"ler"
A-kassan ja fy F-N.. det är hur "kul" som helst att dom sedan tror att folk lever
på luft långa perioder eller tror dom att man har ett par extra löner undan stoppade i madrassen? Hoppas det löser sig!
Susanne

2008-06-02 @ 11:01:16
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0