Bröllopsbestyr

Idag har Anders, Emelie och jag pysslat med att göra bordsdekorationerna till bröllopet. Anders har gjort ljuslyktor av björkar. Emelie och jag har jobbat med en typ av servettringar med bordsplaceringkort av bark. Lite svårt att förklara, bättre att ni ser bilderna. Det är  kul att greja med såna här saker!  Lovis var så snäll att hon sov precis de två timmarna vi satt och höll på med det! Det kommer att bli kanonfint när allt är klart. Vi dukade upp ett litet smakprov så Dennis och Jessica  fick se och välja vilken modell de ville ha.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer i sängs innan klockan elva för en gångs skull! Imorgon bär det av till Strömsund för att leta en kofta till mig och en skjorta för Anders att ha till bröllopet... Det börjar närma sig, det är nästan så att jag blir lite nervös!

God Natt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0