No country for old men

Ohh, god vicken seg film... Såna här gånger är det superbra att ha en laptop så man kan sitta och bara halvse! Är det inte den här filmen som blivit så hyllad? Men så är det ju alltid, filmerna som blir hyllade av kritikerna är bara långa och sega. Den här filmen är sååå långsam och blodig. Dessutom hatar jag verkligen svart humor! Undrar hur långt det är kvar på den? Jag måste ju se hur det hela slutar. Gud, vad jobbigt det är att sitta och se en film som man inte ens tycker om! Fast han är verkligen sjukt konstigt otäck den där Chigurk...


Kommentarer
Postat av: Moncan

Haha, jag älskade den filmen:)

2008-07-06 @ 23:49:08
Postat av: Jessica

Snälla Monkan, förklara för mig vad det geniala med filmen är? :)Jag känner mig som en obildad människa, ja rent ut sagt dum, när jag ser såna här filmer för jag förstår verkligen inte vad det är som är så bra.

2008-07-08 @ 22:36:42
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0