Besök av lilla Jim!

Förra helgen var brorsan och Linda och lille, otroligt söte Jim på besök. Han är så otroligt fin och man är liksom stolt över att vara faster! Prövade på fasterrollen genom att gå och bära runt på honom lite. Så mysigt att ha en sån där liten sovandes på axeln eller i famnen. Och så luktade han så gott! Minns att vi tyckte att Lovis luktade bäbisspyor (luktade sur disktrasa) då hon var bäbis fast det var i och för sig då jag hade slutat amma och hon hade börjat med tillägg.

Nåväl, Jim har världens finaste stora blåbruna ögon och hur mycket fjunigt, mörkt hår som helst! Han har mer hår än Lovis! Man blir ju inte så lite sugen på ett syskon till Lovis när det finns såna småbäbisar överallt! Dessutom ser ju Lovis ut som värsta förväxta bäbisen bredvid honom! Dags att inse att hon inte är någon liten bäbis längre...

 
Lovis och Jim hemma i vår soffa 



Anders prövar på att hålla två barn! Lovis tittade på reklam på TV:n så hon satt stilla!



Hemma hos min mamma och pappa. Faster Jessica bär på Jim och morbor Benka försöker hålla kvar Lovis för en bild!



Sötast!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhhhh, vilken sötnos :D

Helt sjukt va underbara kusinbarn jag har alltså =)

2008-08-31 @ 11:51:41
URL: http://www.bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Maria

Hej! Ja man kan inte vara annat än en stolt moster till denna söta varelse:) Jag är Lindas lillasyster och vi kollade på din blogg när jag var nere i Stockholm. Så jag tänkte passa på att säga hej eftersom vi aldrig har träffats!:)

2008-09-19 @ 12:24:02
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0