Strumpluddet anfaller!

Jag har ett stort irritationsmoment i mitt liv - svart strumpludd. Jag kan inte alls dra mig till minnes att jag stött på detta svarta, äckliga strumpludd förut i mitt liv. Jag blir skiträdd då jag ser svarta små luddar för jag tror alltid att det är något äckligt litet kryp eller en spindel. I sängen, i duschen, på golvet, i soffan - Strumpluddet överfaller mig överallt!! När jag duschar kommer en liten fors med vatten och svart strumpludd som åker ner i avloppet! Herregud, kom just på att det kanske är strumpluddet som är orsak till de ständiga stoppen i avloppet?


Varför har jag aldrig haft detta problem förr? Eller har jag alltid varit omringad av detta strumpludd utan att jag sett det? Är det för att jag går hemma och skräpar hela dagarna så att jag får syn på ludden oftare? Har någon hittat några bra sockar som inte luddar på detta vis? hur länge håller en medelmåttig strumpa? Kan ju inte vara länge med tanke på allt strumpludd vi har här hemma. Många frågor för lite strumpludd men strumpluddet är tyvärr, i allra högsta grad, väldigt närvarande i mitt liv. Hur uttråkad är jag egentligen då jag ens kan skriva om strumpludd i en blogg?

image12
 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hördu, det där problemet har jag med.. Det är svart strumpludd överallt.. Men det är inte mitt.. Det är karln som går omkring och sprider det över hela lägenheten, och tycker att det är sååå äckligt :s

2008-04-16 @ 23:08:50
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0