Min navel som ser ut som ett, ursäkta, rövhål!

 

Och inte vilket rövhål som helst, ett rövhål med hemoröjder!! Tänk vad en graviditet kan göra med kroppen... Tjejer, pierca aldrig naveln om ni funderar på att skaffa barn i framtiden!! Nu kanske det är något fel på just min navel, det kanske inte händer alla, men det ser verkligen fördjävligt ut. Under graviditeten blev huden runt magen alldeles mörk och det gick inte bort på länge, sedan blev det så att huden runt där själva piercingen satt blev alldeles uttänjd förståss. Efter Lovis kom till världen skrumpnade så den mörka huden ihop igen och i naveln hänger ett typ skrumpet hudveck som ser ut som en liten klase, såsom hemoröjder ser ut...You get the picture; ett rövhål med hemoröjder...

 

Vad ska jag göra? Pierca igen och bära någon sorts gigantisk piercing? Göra en gigantisk tatuering över hela skiten när jag avlat ungar klart? Inte nog med att man fått bristningar och har ett fett ärr efter kejsarsnittet, man ska ha ett jävla rövhål på magen också. Visst, det är gulligt med barn och jag älskar mitt barn, men jag tycker INTE att jag förtjänat detta. Tycker inte att jag eller någon mamma alls förtjänar att få bristningar och skit! Om det fanns en gud borde han ju sett till att vi fick snyggare kroppar efter vi fått barn, som en sorts belöning för 9 månaders ballongtillvaro.

 

Tänkt på det där med piercingar och tatueringar och sånt på magen. Hade en kompis för länge sedan som hade två delfiner runt naveln. Undrar hur det blev om hon fick barn? Typ två blåvalar runt naveln då hon var gravid och hur blev de sedan då magen skrumpnade ihop igen? Två rynkiga skabbiga tonfiskar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0