Men det finns ju de som har det värre än rövhål på magen...

Var ute på en sida igårkväll och tittade. Det är en sida där mammor kan visa hur de såg ut innan graviditeten och efter. Syftet med sidan är att visa hur kvinnor ser ut i verkligen livet, inte Hollywoodstjärnornas perfekta postgraviditetkroppar. Många av dem kör ju för fasen kejsarsnitt en månad för tidigt för att inte få bristningar och sånt. Även om det är rätt så illa med mig och min rövhålsliknande mage så finns det nog de som har det värre...

kolla in  den här bilden

http://flickr.com/photos/maternity/160919184/in/set-72157594156375145/ 

Undrar hur hon såg ut efter? Men visst är det på ngt vis en vacker bild, trots alla bristningarna.

Här är länken till sidan som heter the shape of a mother där alla andra bilder på mammor före och efter finns.

http://theshapeofamother.com/home.php


Kommentarer
Postat av: Carola Tjärnberg

Huvva, måste erkänna: att efter jag kollat på bilderna så börjar man fundera på om man verkligen vill utsätta kroppen för någé dylikt.

Roligt att du skaffat en blogg, kommer att följa dina funderingar. Man börjar faktiskt att fundera på allt oviktigt själv*s*
Hadé bra
Kram C!

2008-04-18 @ 12:10:24
Postat av: Caroline

Jag håller med Carola,. Efter att ha tittat på dom där bilderna vet jag inte om jag vill ha barn :s

2008-04-18 @ 17:56:05
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0