Soffan del 2

Imorse ringde min telefon. Jag svarade:
- hallå
- Hhei, mitt namn Oxana. Jag skickat maaälll till daj.
- Ja, just det om soffan ja
- jag inte kan micket svenska darfur jag inte ringa.
- Jaha, OK. Men jag förstår vad du säger så det går ju bra!
- Min man jobb med plant sätta utanfor Solleftå och kom 8 till 10 behöver utförlig vägbeskrivning. Kan du maaälll det?
- OK, jag mailar en vägbeskrivning och sen kommer din man mellan 8 och 10 ikväll?
- Jaa, bra, jag vaäntar maaäll då. hheeij då.
- Hej då.

Lite dåligt samvete man får då. Stackarn, hon ville ju inte ringa eftersom hennes svenska var så dålig och jag skrev som svar på mailen att hon skulle ringa om en vägbeskrivning. Men nu har hon fått sin utförliga vägbeskrivning så nu hoppas jag bara på att hennes man hittar hit då. Undrar just hur hennes mans svenska är? Eftersom han inte ringer själv utgår jag ifrån att den är obefintlig. Det blir spännade att se, men jag ropar inte hej förrän soffan är såld och borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0