Total toa makeover

Jag brukar samla på mig en massa checkar från ICA och sen köpa något jag vill ha. Förra gången köpte jag en vattenkokare i aluminium. Nu har jag väntat och väntat men inte hittat något som jag ville ha. Men så hade de nu fått in en massa lantligt, romantiskt på ICA så jag "köpte" dessa saker för mina checkar. Så gjorde jag om vår toalett! Från svart, vitt och brunt till vitt, rosa och grönt! Målade den gamla spegeln och Lovis lilla pall i rosa. Anders tyckte att det blev lite väl puttinuttigt men jag är jättenöjd! Det blev så väldigt ljust och somrigt!






before


after


Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Och här blev det ju också jättefint, rosa och fint! :)

2009-06-11 @ 18:02:32
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Carola

Måste säga att du verkligen är duktig Jessica. Kan inte förstå varför du inte utbildat dig inom inredning, det är ju din grej:)

2009-06-12 @ 14:05:40
Postat av: susanne

underbart bägge var ju snyggt men så kommer de där romantiska över en..ha ha jag är lika dan... någonstans kommer den sidan alltid upp till sist!

2009-06-14 @ 11:01:19
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0