Mail om soffan...

Har fått mail om vår soffa som fortfarande är kvar. Eftersom det har varit så många turer kring soffan och konstiga människor som ringt om den så tror jag inte förrän den är såld när någon säger att de ska komma och titta... Vet att det är lite elakt att lägga ut dessa mail men de är ju lite roande.... Speciellt det sista med "varsågod" är ju förvirrande roligt! Blir spännande att se om denna människa dyker upp.

Mail 1
Hej!

Säljer Ni ännu det soffa?


Mail 2
Hej! Jag bor långt, Torpshammar, därför jag vill vet: I vilken skick det finns en soffa? Hur gammal är år sedan vi köpt soffan? Är  det pris sista?


Mail 3
Hej! Det är jag igen. Skriver, varsågod,  Er adress och väldigt specificera en väg. Min make kommer på fredag på kvällen kl. 20 cirka.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hysteriskt!!! När jag jobbade i Madrid sa min chef alltid very när han menade mer. Han domderade och pekade och sa very, very hela tiden. Om han visste hur mycket jag garvade åt han....han skulle ha slagit mig:)

2009-06-12 @ 16:46:47
URL: http://bergsprengartango.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0