Den här gamla hyllan fanns...

på mitt lekis en gång i tiden. Den fanns också lådor till den, smala överts och stora lådor nedtill. Men någonstans på vägen försvann de. I vilket fall fick mamma och jag tag på den här hyllan förra sommaren och sedan har den stått ute i ladugården i väntan på uppfräschning. Nu tog jag tag i det hela och målade om den vit (vad annars). Jag är riktigt nöjd, tycker till och med bättre om den här än bokhyllan från Mio som jag sålde! Inte illa för en gammal, skabbig hylla!






Gjorde också lite arrangemang av Anders whiskeyflaskor och annat. Ville liksom kompensera honom för den puttinuttiga, romantiska toaletten...
   
Anders favorit Bruce ligger och vilar i en hylla

Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Blev ju jättefint! :)

2009-06-11 @ 17:57:46
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0