Loppisfynd

Detta fyndade jag hos min granne för någon vecka sedan.



Fyndade två dukar, en kruka och en massa små figurer som jag blev nostalgisk av. Tänkte att jag skulle sätta upp en liten list i Lovis lekrum där alla små smurfar och annat kan stå. Betalade 30 kronor för allt.




Hur nostalgisk blir man inte då? Kolla Norpan från Dr. Snuggles!! Sen är det ju den där fågeln som var med i Dr. Snuggles, han pratade dalmål om jag inte minns fel? Men vad hette han?



Så här blev den slitna gamla vasen.

Kommentarer
Postat av: susanne

jätte fina fynd-- kanske jag skulle leta fram mina gamla ten ..silver prylar.. ha ha..

små figurerna var bara sååå fina! ja han pratade dalmål men vad han hette det mins inte jag...

2009-07-05 @ 06:45:25
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0