Auktion

Jag och Jessica var på auktion förra helgen. Fanns inte så mycket där, tyvärr inga möbler. Jag letar ju efter möbler till lusthuset. Naturligtvis så ville alla andra ha det som jag ville ha och jag ger mig ganska fort för ska jag handla på auktion så vill jag köpa saker billigt, jag vill ju fynda!
Jag hade spanat in en stor kulram men lade mig vid 160 kronor, den slutade på 250 kronor. Hade också spanat in en liten barnstol som var så otroligt fint sliten. Men vi åkte iväg en sväng på loppis och den gick då under tiden. Den slutade på 200 kronor. Men den var verkligen fin, som ett litet smycke hade den varit hemma. Tyvärr tog jag ingen bild på den. 

Efter auktionen mötte vi upp våra karlar som hade fixat picknick vi Meåforsen. Jessica och jag var med Lovis och fixade grillningen medans killarna flugfiskade lite. De fick flera fina fiskar faktiskt!



Den fina kulramen som inte blev min..



Väska och liten låda som blev mina! Jag ska göra ett apoteksskåp av lådan. Väskan är till Lovis att ha leksaker i. Jag tycker att såna här väskor är så fina! köpte också en stor kista som jag ska ha ute i trädgården.



Lovis och Dennis fiskade


fina fisken!

Kommentarer
Postat av: susanne

Så synd att den inte blev din den var super fin! Var på auktion jag med men inget av det jag ville ha blev mitt..men du fyndade ändå fina grejer ;)

2009-07-16 @ 08:35:38
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Nu är det tametusan dax för en uppdatering ;)

2009-08-03 @ 12:57:34
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0