besökare & kommentarer

Idag har hittills 50 personer läst min blogg, det  är 4 personer som kommenterat inlägget om bloggar, bilder och allt det. Caroline, Matilda, Lina och Monkan; tack för kommentarerna och tipsen. Vad kul att du fortfarande läser min blogg Monkan! Tack för tipset om pixlarna.  Har ju helt tappat bort dig sen du lämnade Facebook! Saknar dig där och när ska du starta en blogg??
Lina, kul att du tittat in, hade ingen aning om att du var en av mina läsare och att du själv bloggar. Tack för tipset om låsning av bloggen. Jag känner mig, precis som du, kluven. Jag måste verkligen ta mig en funderare på det här.

50 läsare idag, 4 kommentarer. Imorgon är det säkert 50 läsare till som det brukar vara men det behöver ju inte vara samma 50 som idag, det innebär att det kanske på en vecka är över 100 olika personer som läser min blogg. 100 personer och jag har kanske 10 kommentarer där jag kan identifiera läsare.. Hhmmm... Jag är kluven. funderar. Får väl se vad jag ska göra. Låsa eller inte låsa? Jag tycker ju ändå att det är roligt att folk läser, men det skulle på något vis vara kul att exakt veta vilka det är.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Ja, facebook blev för mycket. Jag har dock en egen blogg, fast jag skriver mest såna små texter. En del roliga o en del kanske tråkiga...den är nystartad så det är rätt få texter än:)

2009-02-01 @ 11:24:06
URL: http://bergsprengartango.wordpress.com/
Postat av: Elin

Jag är ju en som läser din blogg! :)

Håller med Linda om att jag tycker inte att din blogg är utelämnande. Du bloggar om allmänna små ting som händer i vardagen. Men jag har känt den där känslan jag också. Hur mycket kan man blogga om innan det blir utelämnande?

Gillar din blogg!

2009-02-01 @ 14:22:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kollar din blogg regelbundet, gillar dina inlägg om inredning och då främst då du handlat på en speciell affär ;0) inläggen om Lovis underbara "fraser" har gett mig många anledningar att le...hoppas man får fortsätta ta del av din fina blogg..jag har ju ingen egen.. MVH Syster Malin

2009-02-01 @ 15:05:41
Postat av: Elisabeth

Hej! Du känner ju till att jag "smyger runt" och håller koll på dig.

Jag gillar ditt sätt att beskriva vardagliga guldkorn på ett målande sätt, gillar dina bilder.

Tycker att du håller både text och foto på en sådan lagom nivå att du kan känna dig lugn.

Men som med det mesta är det viktigt och nyttigt att väcka tanken hos sig själv och de runt omkring. Man kan ju se och uppleva samma sak på så olika sätt.

Grubbla lugnt! Kram/ Elisabeth

2009-02-01 @ 17:58:29
Postat av: Malin Nyberg

Hallå där!

Jag läser ju titt som tätt och tycker det är jättekul att följa vad ni gör:=) Önskar jag själv hade tid och ork att blogga. Som du säger; ett kul sätt att skriva dagbok även för sin egen del. Vill ju även se bilder....det är sååå kul att se dels Lovis som blivit stora damen men även allt fint du gör där hemma!



Kram på er!

2009-02-01 @ 18:22:10
Postat av: Carola Tjärnberg

Hej Jessica!

Jag är nog inne på din blogg minst 3ggr i veckan, eftersom att du är så duktig på att uppdatera bloggen så fastnar man lätt framför den. För min del är det roligt att hänga med i vad som händer hemma vid. Sedan lägger du in Lovis lilla framsteg på ett sätt som gör att man ser framemot vad hon säger eller gör nästa gång.

Fortsätt att blogga som du gör, dessa 100pers är till större delen folk som du känner (skulle jag tro). Det är ju bara att kolla på hur många vänner som du har på FB:)

Fortsätt som du gör, jag vill frossa mer i en småbarns familjsvardag:)

Sedan tror jag att man i allmänhet är dålig på att kommentera, man är väll typiskt svensk. Man tror inte att man har så mkt vettigt att komma med.

Kram

2009-02-02 @ 07:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0