Tack till Lena, Elin och Matilda!

Jag har fått en utmärkelse av Lena, Elin och Matilda.





Reglerna för denna award kommer här:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Så ska man ju då nominera minst 7 andra bloggar... Hhmmm... Vet inte om jag läser så många och jag har fått utmärkelsen av tre stycken.

Men dessa personer skickar jag awarden vidare till

susanne
Anna
Maria

Caroline
Emelie
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för det <3

2009-01-26 @ 21:06:43
Postat av: Anna/Levindas Värld

Men åh va du är gullig, tack så hemskt mycket!



Jätteskoj att du gillar mina smycken också :)



Ha det gott!!

2009-01-28 @ 23:36:35
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0