Skickat iväg paket...

Idag har jag skickat iväg ett litet paket till Emelie på posten. Det är något som passar henne utmärkt men jag kan inte avslöja vad det är eftersom hon läser min blogg... Emelie är rätt så flitig att skicka små kort hon scrappat eller små brev och det har varit jättekul att få! Så nu ska hon få ett litet brev och en liten present och lite scrappade grejer av mig!

Lite synd att man tappat det där med att skicka vanliga brev och paket när man lever i detta IT-samhälle. Det är ju verkligen jättekul att få brev eller paket. Jag får paket ganska ofta eftersom jag flitigt handlar på tradera, men att få ett paket som man inte vet innehållet i är ju mycket roligare. Mina paket från tradera innehåller ju inte direkt några överraskningar... Fast Lovis tycker att de är jätteroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0