Lovis tåjjkar...

Jag har suttit med de vanliga söndagsjobbet med att planera upp veckan och titta igenom vad vi ska jobba med. Anders och Lovis var inne i tv-rummet till en början men sedan gick Anders och satt sig vid datorn. Lovis gick in på sitt lekrum och jag hörde hur hon surrade då hon lekte.
Efter ett tag upptäckte jag att hon hade varit tyst väldigt länge.... Jag frågade;
- Lovis, vad gör du?
Hon svarade;
- Jag tåjjkar

Hhmm... det brukar normalt innebära att hon har fått tag på sina våtservetter ur skötväskan. Mycket riktigt, hon har duktigt rivit ut varenda en av våtservetterna på golvet i hallen. Hon står och torkar och fejar där inne och är hur nöjd som helst!

Lite roar de små och det roade även Anders och mig. Man kan ju inte göra annat än att skratta åt det lilla charmtrollet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0