Grattis till Emelie!

Idag fyller Emelie 22 år, grattis på dig "Lilltejen". Det är när man skriver sånt här man inser hur gammal man egentligen är... Herregud, blott 22 år är Emelie och jag fyller 34 i år! Åren springer iväg så otroligt fort, jag var ju nyss 22 och bodde ihop med Jenny och Maria och levde ett glatt men fattigt studentliv!
Tänk att Emelie och jag, trots ålderskillnad, går så bra ihop. Är det Emelie som är en mycket mogen tjej eller är det jag som forfarande inte vuxit upp måntro? ;)
Det kommer ju bara att svisha till så sitter man och bloggar om sitt liv på ålderdomshemmet!

Eftersom jag är så gammal så måsta jag ju då lägga in några visdomsord också;
Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns...

Livet är inte hur många andetag man tar utan alla ögonblick som får en att tappa andan..





Jag och mina dåvarande sambos Jenny och Maria...Tror att jag var kring 22 här.
Vi hade Halloweenfest i lägenheten vi bodde i.

Kommentarer
Postat av: Em

Hej =) och tack för fina ord! Kul att läsa :P (så gammal är du inte) men iblad känns det där åldersomshemmet inte långt bort haha, inte ens för mig som är så "ung" ;) Ha en bra dag så hörs vi. Kram

2009-01-08 @ 07:56:21
URL: http://bienvenido.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0