Grattis på födendan..

som Lovis sa till sin pappa idag. Vi har ätit smörgåstårta, vanlig tårta OCH smörgåstårta. De kalorier jag förbrände på skolan idag då jag åkte 5 km längdskidor är garanterat uppfyllda igen. Men, men...vad gör väl det? Huvudsaken var väl att det var kul att åka skidor idag och tårtorna var goda.  Anders bakade en egen prinsesstårta idag och jag hade prövat att göra en stor biskvitårta. Kom på att jag skulle pröva att göra en stor tårta istället för att hålla på och göra en massa små biskvier. Så vi hade två sötslisktårtor plus att Anders också gjorde en smörgåstårta.

Så är då min darling 29 år, nästa år blir det storkalas för honom!







Lovis gav pappa tulpaner och sjöng happy birthday för honom



Anders får äntligen pröva på flugbindargrejerna!



Fika med släkten!

Nu ska jag försöka att gå och lägga mig. Måste verkligen börja att komma i säng i tid på kvällarna.

go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0