Fotobok

Jag beställde en fotobok med Lovis första två år till mamma och pappa och svärmor och svärfar i julklapp från Lovis. Om ni ska göra en fotobok kan jag verkligen rekomendera dem. Inte så blodigt dyrt och jättefina böcker i bra kvalité!
Jag tror att jag ska beställa en sån bok till oss också, den blev så fin. Det tog några kvällar att göra den eftersom man helt väljer layout och hur många foton man ska ha på varje sida, text osv. Det finns en otrolig variation av laypouter man kan välja på.

Det är ju en sån här bok man ska göra åt sig själv varje år! Tänk vad roligt att ha korten samlade i en bok istället för på cd-skivor eller på datorn. Jag får ta och göra några, man har ju några års kort liggandes på datorn...

adressen till dem är

www.ifolor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0