Inaktiv

Ja, nu var det återigen ganska längesedan jag gjorde ett inlägg här... Lustigt det där. Monkan bor hos mig nu och vi satt och pratade om att vara rastlös och sånt. Jag är en tämligen rastlös person och jag skulle go bananas om jag var tvungen att sitta på ett älgpass och stirra. Jag har väldigt svårt för att bara sitta och göra ingenting. Normalt har jag massor av pågående projekt och hinner med en hel del där hemma. Jag fungerar som bäst då jag har flera projekt på gång och får pyssla på kvällarna. Men under semestern händer något, känns som att jag bli totalt handlingsförlamad. Det samma gäller bloggen, har ingen ork att göra någonting. Sover länge på dagarna, uppe inpå natten. Sedan går jag och grämer mig över saker jag inte får gjort. Grejen är väl det att man också inför varje semester drar upp stora projekt som ska göras och inte ens hälften av dem blir ändå gjorda... Den här sommaren hade vi som mål att få upp lusthuset men med det pissiga vädret har det varit svårt med målning. Dessutom känns det som att sommaren är slut fast hela augusti är kvar. Jag har ju börjat jobba nu också så det kanske är därför. Nu är min lunchrast slut och jag ska återgå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Med tanke på hur kreativ och aktiv du är annars så gör det nog inte så mycket. Tänkte tipsa om en blogg om du inte redan sett den. Det är ett par som renoverar ett gammalt 1800-tals hus i Juniskär utanför Sundsvall. http://blogg.helenashem.se/

2009-08-12 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0