Min födelsedag 29 augusti

Så har man blivit 34 år då! Sen jag fyllde 30 har jag tyckt att det varit hemskt att jag blir äldre men jag har faktiskt beslutat mig för att sluta fjanta mig med sånt där. För det är verkligen sjukt att klaga över att man levt ett år till! Ålder ska man uppskatta, varje födelsedag innebär ju att man fått varit med ett år till. Sista tidens upplevelser säger mig att man aldrig vet vad som väntar i framtiden och hur länge man får vara med.

Winnerbäck uttrycker detta bra i Elden;

Man får välja själv och ta saker som de är,
är det jobbigt att tiden går å man blir äldre, eller kul att vara med?

Kul att vara med röstar jag på!

Har iaf haft en jättebra födelsedag.

Lovis började dagen med att titta på när jag garnerade smörgåstårta

Rosa snickarbyxor fick jag av Darling. I love them!!!




Massor av superfina presenter!



och vackra, höstiga blommor!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis i efterskott =)

2009-09-02 @ 07:28:31
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: susanne

hej o jätte grattis i efterskott!!

WOW vilka tårtor--- fasiken att man inte var i dina krokar!

fina presenter o blommor!

2009-09-09 @ 06:49:03
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Hej! Jag skulle bara vilja veta vart han köpte de rosa snickarbyxorna!! Vill med ha et par sådanna! :D'



MVH Maria

2009-12-08 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0