Bilbingo 14 juli

Lite besvikna på auktionen dagen innan begav vi oss istället på bilbingo för att se om vi hade bättre lycka där! Det var Emelie, Johan, jag och Emelies syster Fanny. Vi packade bilen full med fika och åkte så iväg. Det är ju mkt pensiokänsla över bilbingo och visst var det ganska många pensiosar där... Men även mycket yngre folk. Döm om min förvåning då Emelie, blott 22 år (visst är du 22 emelie?) visade sig vara ett fullblodsproffs på bilbingo. Första anhalten var mjölkchokladhjulet där hon spelade som en tok! Visserligen kanske hon hade stora graviditetscrawings på choklad just då? Sedan strosade jag runt i omgivningarna och köpte ett underlägg att ha brickorna på. När vi kommer till bilen säger Emelie;
- Men Jessica, inte hade du behövt KÖPA ett underlägg, jag har ju tagit med böcker som underlägg till oss alla!
Jag blev helt förbluffad av hennes bilbingovana vid så unga år!
Roligt hade vi iallafall, vann gjorde vi bara på chokladhjulet! Men huvudsaken var ju att det var en trevlig kväll!





så nära... så nära...



Men pensiosarna i bilen bredvid var faktiskt fullkomliga proffs. De hade typ tre olika färg på bingopennorna och speciella underlägg som man kunde spänna fast bingobrickorna på! Var så imponerad av dessa fullkomligt förberedda människor att jag försökte smygta ett kort på deras high-tech bingo utrustning! Syns tyvärr inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Em

haha, man har ju härdats är bra..

av mormor ;) hoppas allt är bra

2009-08-22 @ 17:13:31
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0